Nattugglor å sånt!



Hej på er!

Ja har precis kommit hem från jobbet! Har stressat som en tomte idag, Är trött som en gnu i ögonen och hungrig som en häst!
Det ska bli såå jävla skönt å få helg nu!!! ge mig nu nu nu!

Ja vill ha mer kuddar i min säng, ja måste köpa mer kuddar, jag har fått kuddmani... Ja älskar kuddar!
Ja har för lite kuddar, sköna kuddar, runda kuddar, fyrkantiga kuddar, man kan aldrig ha för många kuddar!
Ja måste till ikea o köpa kuddar!
Är det nån som vill köpa kuddar med mig?? Värsta superkul jue? :$

Ja är övertrött och det kliar i mina ögon :(
Stackars SimpleBoy!

Snart fyller Sandra år och ja måste fillura ut nått kul till henne också! ;)
Nått hon inte kmr glömma sådär dan efter när hon har minnesluckor efter att vi supit sönder! :O
Jaja, ja kmr få en känsla av vad hon ska få snart, det är bara chilla med livet och låta tiden göra sitt, Dra ut på det och sen kommer det, när man måste!


OVER & OUT

/Tröttmössan SimpleBoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0