4 dagar till jordens undergång.


Shue!

My look is a bit updated, and i like it!
Spanks to Sandra for an amazing job, haha!

Skönaste nyheten idag är ju lätt jordens undergång.
Harold Camping säger att den 21 maj är det sjutusen år sedan syndafloden då Noah byggde sin ark. Och precis som den gången kommer ett visst antal rättrogna att räddas. Han menar att det kommer bli världens största jordbävning och att nästan alla kommer dö.
Its kinda hard to belive man, men enligt dig står det ju i bibeln...

Jaja, de måste finnas folk till allt annars blire inge skoj på den här planeten jue!

Lämnat in min fucking lur nu igen, försökt häva köpet också får se hur d blir...
Imorgon blir nog mercan sålld också, najs najs!
Torsdag äre stanna på jobbet som gäller!

Är sjukt jävla trött nu, vill sova men måste buda på en fucking sko åt dig? Gahh varför sa jag ja för :P
1h 14min kvar! :P

De snurrar fortfarande mkt tankar i mitt huvud >.<
what if........ what if.........

Kan inte livet börja leka igen snart?

Over & Out, SimpleBoy

Kommentarer
Postat av: SARA & LINNÉA

Hej! Gillar du Justin Bieber? Kolla gärna in våran blogg isåfall! Vi bloggar om honom 24/7! :)

Om du inte är intresserad, hoppas vi inte störde dig då!



Ha en bra fortsättning på dagen, kramar, Sara & Linnéa!

http://www.bieberfever.se

2011-05-17 @ 22:49:34
URL: http://bieberfever.se
Postat av: Sandraaaaa

Tack yber gulligad u för att du klickade hem dom :D Bjuder på käk eller glarre nån dag som tack för hjälpen :D

2011-05-18 @ 00:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0