30/5 - 11


Ja let's begin med en gammal klassiker som ja hörde på tåget från örebro :D



Strålande dag idag alltså, bara chillat på jobbet (:
Åkte te doktorn vid 2 tiden kom tebax vid 3... Allt gick bra där, vi får se va dom ringer å säger sen :P
Efter jobbet drog ja å hämta mina drugs on the drugstore!

Sen vidare till elgiganten där ja skulle hämta min lur, går därifrån med ett presentkort på 2 lax, eftersom min reklamation gick igenom! HURRAY!
Så nu är de ba leta ny lur... funderar på en LG Optimus!

Har precis tryckt i mig massa makaroner å köttbullar :D
Vad är det med tvn asså? bara skit påren, fuck it!

Ska betala lite små räkningar nu iaf.. känner att det är dax den 30:e!
Blir lite lack på mig själv som alltid kmr på allt i sista stund, nu fick ja ingen hytt på galaxy på onsdag bara för det -.-

Aja lifes a bitch so learn how to fuck it..

/SimpleBoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0