Söendaeg!

Tjue!
Söndag har det varit idag hela långa dagen.
Och inte fan har ja gjort mkt inte, bara varit hemma å pillat mej i naveln.
I fredagskväll fick jag iaf träffa älskling, rätt sent iofs men fick sova tsm iaf (:
Sen drog hon iväg te jobbet vid 12 så ja gick å la mig igen då, hah :)
Var hemma och nördade lite tills ja drog in te stan å drack lite, Kvarnen ska fan inte underskattas! Ja tror på det stället om man ger det en chans! Och det ska få en chans av mig nångång! :)
Sofie fick en kväll som inte blev som hon hade tänkt sig iaf! på både de ena & de andra sättet ;)
Nu ska ja ta å slänga ihop alla kvitton från malmö så ja får cash på jobbet imorgon!
Over & Out, SimpleBoy

Kommentarer
Postat av: mariamax

fin blogg! :D kika in på min och säg va du tycker! :D

2011-03-28 @ 18:27:50
URL: http://snyggbabian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0