No fire now, No smoke. Bloody fingers and I'm feeling soaked


Tjenare snyggingar!

Jag har precis smakat den nya kexchokladen med blåbärssmak!
Galet god, fast känns som man inte vill äta så jävla mkt av just den ;D


Var hos underbaraste igår, can't get enough of ya!
Käkade ett ufo där, galet god dubbelinbakad pizza :D


Idag har jag varit ledig =)
Så drog till skroten idag och beställde skärmkanter å de som behövs te opeln för o få igenom den på besiktningen! :)
Kliar i fingrarna nu, vill svetsa ihop skiten NuNuNu!
Ge mig ett garage här hemma förfan -.-

Aja, Imorgon bär det av till gävle för lördagen ska spenderas i backarna med en snowboard på fötterna!
Så jääävla sugen, va så otroligt länge sen ja åkte snowboard nu =)

Ja slänger upp en gammal bild på mig för ja känner att det behövs en bild! :D
Och den påminner mig om när ja gick i gymnasiet å drack billig sprit på helgerna ;o



Cuz I need the fire
And I need the smoke
My face in a smirk
'Cuz life is a joke

/SimpleBoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0