Torsdag den 6:e


Tjenare hallå!

Lite dåligt me updates jao!
A quick flash now then!

Been @ the drugstore å fått medicin idag & köpt lite nya linser ;)
Superprice alltså, betalade för 6 par fick 7... + 3 stora linsvätskor för 1 lax?? :D
Har även lagt en liten rolig beställning från stylingbutiken men de får ni veta mer om när grejerna kmr :o

Samt tvättat biljäveln & varit och pantat burkarna som låg i baksätet sen i helgas? började luka lite för mkt öl i bilen haha :P

Igår var jag å besökte min farmor, de var ett tag sen, hon babblade som hon inte sett mig på ett år.. :P
En sak är säker iaf, måste dit oftare :P


Imorgon blir det å åka till Miss student 2011....
Hoppas på god mat va de nu blir, om inte annat får ja ju träffa hennes mormor... haha :D

En nykter helg bör jag ha enligt vissa..

Det kanske är dax att visa videobloggen från thailand nu för er som ej sett den?

****Med reservation för eventuella ologiska förklaringar & uttal pga alkohol****

Preskibitionstiden för den pinsamma videon har ju gått ut (A)

Enjoy SimpleBoy!



Well well, go with the flow!

/SimpleBoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0