Broom Broom!


Hej på er!

En liten updejt om helgen dåe...

Lånade en liten stekar merca i helgas och åkte ut te arlanda å träffa malin efter att ja hade duschat å såe, sen påväg tebax drog ja förbi mogge å satt där ett tag med sandra tills ja åkte hem (:
Riktigt stark vattenpipa! :P

Drog ner mot linköping vid 4 tiden på lördagen, tror ja va framme vid halv 6 :o

Förkröket var riktigt najs å sen blev de ju utgång på det, fick t.om se en video på mig från ett år tebax som ja inte kom ihåg att ja hade blivit filmad xD!

Plaza? tror ja de hette där vi spenderade kvällen ;)
Rörigt vare men sjukt kul haha

Månadens baksmälla dan efter dock men de vare väll värt =)

Glömde ju kameran i bilen, smart som man är så de blev bara två bilder från påvägen ner :o
Från de berömda cheeseburgarstoppet ;o

När vi kom hem åkte vi å hämtade sweetnose och sen blev de mys hos mig (:
Slänger up the two & only pictures!
(Älskar sandras brillor, känner mig ju sjukt cool i dom!)




Jag känner mig rätt lycklig just nu, en jävligt mysig kväll vid Edsviken baby! <3


/SimpleBoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0