A nice weekend!


Hey broor! (bloggen)

Ja och solen har blivit ännu tightare vänner nu i helgen, vi umgicks rätt mycket!

Fredan bestod av besök hos studenten mathilda med god mat o god efterätt! :D
Dock inget drickande för mig för ja skulle köra...

Sen drog hon jag å frida å plockade upp sandra å angelica,  vidare te mig där angelica stormar in på toan där min morsa sitter... pinsamt men ruuuligt! haha

Efter en snabb parfymering drar vi in till fridhemsplan och möter jens på dovas!
Krökar ett tag tills ja vill dansa och vi drar in på viper vid 2 tiden haha!

Shots efter shots efter shots och vidare te dansgolvet, varmt varmt varmt så de blir mera shots!
tappade räkningen vid 10 tror jag....

Grymt kul hade iaf jag på viper, sen blev de donken och taxi hem till angelica..

Däcka & vakna av värmen, steka på bakgården tills vi drar iväg och solar!
Hade ju inga badkläder så doppade mig inte...

Sen hem & chilla lite sen till angelica igen för grillkvälll, grymt gott blev det sen favorit i repris med lite alkohol hos henne, däcka, vakna, film, stranden igen och nu sitter jag här!

Måste säga att det spelades grym musik hos angelica igår också! Riktigt grym DJ!

Spanks (Thanks) till de sociala jävlarna i helgen <3

Bjuder på ett par bilder!





Ska ladda upp en bild på brännan imorgon! om ja hittar min kamera...

/SimpleBoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0