18/7 - 11


Baby boom boom festen härjar!
Alla ska ha elaka dvärgar! (8)

Kommit in i min uggla bubbla igen ;)

38,7 graders feber igår, kunde inte somna på flera timmar låg o svettades, men drog te jobbet idag, kom 30min sent pga att ja försov mig också!
Men måndan är iaf avklarad, hostmedicin inköpt!
Känns som man tar en dag i taget när man är sjuk? :S

Igår hade jag iaf jävligt trevligt, jag hämtade upp Anna så drog vi till Täby, mötte upp farsan å hans tjej på golf ranchen!
Javisst, SimpleBoy höll en golfklubba i händerna för första gången, å ja måste säga att jag var jävligt förvånad över hur pass bra det gick.... Slog fan över 200 meter med driven och då var det inte med kraft utan bara ett normalt slag som ja slog med alla klubbor :)

Riktigt kul, när nån förklarar hur alla klubbar fungerar och hur man ska göra!
Min favorit klubba blev pitch klubban, slog kanonrakt med den.
Har ni ej provat så vafan, åk till en ranch och låna en klubba och slå en hink, riktigt kul!

Bjuder på en bild, där farsan å kicki slår och sötnosen syns i hörnet <3




Efter golfen blev det jävligt god middag hos kicki, sen hemfärd i "nya" bilen ;)
Som ja förövrigt tvättade av idag (:




Nu ska ja äta middag, puss på er!

/SimpleBoy

Kommentarer
Postat av: victoriaotrander

Fråga något i min frågestund, kram!

http://vvickke.blogg.se/2011/july/entry-131511547.html

2011-07-19 @ 00:25:12
URL: http://vvickke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0