14 juli, Kronprinsessans födelsedag!



Börjar med att ta av mig hatten och skicka ett cyber grattis till vår kronprinsessa Victoria!
Ja gillar faktiskt kungahuset, hail the king _/
Att det kommit in en Daniel i huset är ju inte helt fel heller!



Var på jobbet idag och hostan vägrar ge sig, vad har ja gjort för ont i världen?
whatevah...

Har legat å slappat framför Rambo 3 sen ja kom hem, älskar sylvester filmer!

Nu åker ja jonsens golf räserbil! Å han min pundarbil!
ska kolla felkoder på den imorgon!

Volvon blev inte fixat idag heller, måste ha bromsslang å nipplar o skit!
Varför har man en bil där allt sitter fast och allt strular? näe ja tror ja ska gå å köpa mig en kinesisk kvalitetsbil....
Skämt å sido eftersom det inte finns nån kinesisk kvalité, inte va ja vet iaf! :O

För övrigt måste jag få tag på en tvättid om ja inte vill gå i skitiga kläder framöver, 50% av min garderob är på golvet :/

Billig tvätthjälp sökes! ! !
Betalning sker på allmän plats i form av natura, fnisss (joke)

Näe ja är gammal nog att tvätta själv, bara det att det är så sjukt tråkigt? kom på en rolig tvättmaskin eller, kom på nått som gör det så mkt enklare? nått som gör att man kan tvätta alla färger i samma maskin utan risk för att det färgar av sig? sätt igång nu alla uppfinnare där ute ja e fan trött på o sortera tvätt...!

Enough for today!


Over & Out, SimpleBoy


Kommentarer
Postat av: ronja

sv: tack du! :)

2011-07-14 @ 22:16:00
URL: http://roonjawiinqvist.blogg.se/
Postat av: sandraaaa

Jag kan hjälpa

2011-07-15 @ 00:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0