Tiond3 Januari TvåLAX3lva!



Hallå i blåsvädret!

Mätt som en Dann3boy som ätit en fet kebabtalrik sitter jag här och rapar.
Okej, glömde det där med rapen, blir trevligare så! ;)
Känner att mitt hår inte är okej i nuläget, måste göras nåt åt SNARAST!
De ser ut ungefär som en vildvuxen frisyr från Thailand som ingen brytt sig om sen dagen allt hår rakades av........
Å de stämmer ju iofs! (:


Ja, va ska jag hitta på för kul å berätta för er då? helgen? har bara nämnt att ja va hos kusinerna på lördagen?
I fredags var jag ute och lekte i snön, sista chansen va de fan sen börja de bli kramig snö!

Kmr fan inte ihåg va ja gjorde mer... Aja
Lörda när ja kom hem blev de duschen, föra å utgång!
Hellströms, Medis sen Temple bar, Gamla stan!

I like it @ Hellströms, måste dit igen! 30 spänn ölen, CHeers!
Å de här är den enda bilden ja tänker lägga upp för här ser jag minst sämst ut! haha
Sjhyysta pullisonger javisst! sa ju att ja måste klippas!



Jovars, ett löfte knöts på söndagen å de ska hållas!


Var på besök hos farsan nyss, Ohla-la-la säger jag bara!
Den som har nått emot det här lär ju ta sig nånstans!
Tog 2 bilder på fin badrummet!! <33



Ja kmr dra hit på fredagar å bubbla å ta en öl haha!
Har hört att de finns fina massagelägen & musik å sjhysst belysning i den här saken??
Oh-la-la!

Nu ska ja steka lite köttbullar te matlådan!

/SimpleBoy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0