R.I.P. Baby!



Ah, det är så fruktansvärt att min telefon har gått och avlidit, Hon fick en shock av kylan igår tror jag, glömde sötnosen i morsans cykelkorg i sumpan när ja skulle efterfesta.... Å när ja kom dit 4h senare låg hon kvar men ville inte gå igång för mig :/

Fan också, nu måste jag ju sätta mig in i vad som är en bra telefon 2011, ja har inte kollat på mobiler på as länge känns det som... Ändå har jag bara haft den här 1 år tror jag.... E skit trött på skiten, men har garanti så får se om dom fixar skiten i veckan :PPP

De va efterfest med teletubbies, galet komiskt å se på när man är full.. Så fucking sjukt program.
Mina barn ska fan inte kolla på sånt sen!

Ja kom hem vid 8 tiden på morgonen, slocknade, vaknade vid 5 hade dunder-huvudvärk, somnade efter 1 ipren, vaknade vid halv 8 (:
Så gooodluck att somna ikväll Danneboy!

Vi besökte Hellströms & Metro igår, de rann pengar ur fickan kändes det som haha!
Kul vare iaf!

Jag fyller år om 1 vecka, 21! Yaaa Biiitches!
Ja blir bara hetare å hetare! eller äldre å äldre! eller mer erfaren å mognare!
Ya that sounds gr8!



Ska dra å köpa cigg, TJO!


/SimpleBoy

Kommentarer
Postat av: Sofie

Yees Danneboy. Jag övningskör o jag e fan bra :D

Nickis är ett lekland för barn här i Täby ;)

2011-01-17 @ 10:23:37
URL: http://sofierahm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0