Me, Myself & I



Godmorgon!
Slängde i mig 3 grillade med räksallad, en ipren & en trocadero när ja slutat jobbet.
Hem däcka på spikmattan å jah, vaknade vid 10 tiden, ryggen va lite mörbultad, lyckas alltid somna på den där jävla mattan alltså!

Men åh så skön den är :)

Ja känner att halva veckan gått nu! wehoe!
Ja känner att ja saknar min stulna mössa wehoe!
Ja känner att jag måste bli av med mitt hår wehoe!
Ja känner att jag hatar chokladaskar, alltid hälften av chokladen man inte tkr om wehoe!
Ja känner att det är mkt jag känner och att det är dax att slänga in ved i ugnen så man får lite magi!
HUeuheueh, så poetiskt av mig ! ;););););)

Börjar typ bli lite hyper såhär in på småtimmarna!
Sitter å lyssnar på lugna favoriter, fan ja får flashback från när ja snackade med peter borossy, Undra vart ja har den inspelningen :O :D

Skaaaa skita i de här nu, PEACE OUT!

/SimpleBoy









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0