Mitt i veckan onsdag!


Tjena, Hallå!

Idag har det varit en skön dag! :)
Vaknade sent, kom 5min sent till jobbet, hade struljobb som tog halva dan...
Fick ett flak öl av en kund som gillade mig (:

Ätit både banan å skumbanan...

Köpt min efterlängtade david beckham parfym som ja sparat i flera månader för å ha råd å köpa..... lr inte  det är fan den mest prisvärda parfym som finns! :D

Även testat starta Saaben med startgas å de gick lysande så nått fel är de på bränsletillförseln!

Måste bara säga att ja har bliviat småkär i Bmw X6!
E den inte sjukt sexig bakifrån? I löve it :)
Å de e ju inte direkt nån nackdel att den har över 500 häst..
Me wanna testdrive please!



Har varit på gymmet å försökt komma igång lite, Ja tycker det gick bra iaf (:

Och nu är det ju bara 20min tills idol börjar !!
I think im addicted :O

Over & Out, Simple Boy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0