Good evening!


Shit va fort måndagen gick!
Shit va hungrig jag är!
Shit va mkt jobb de va på jobbet idag!
Shit alltså det är 48h å 20 min tills jag sitter på ett flygplan!

Ähhh ja är as lugn, chillar galet!

Å ut ser man genom mitt nyputsade fönster också!
Visste inte att träden va så vackra som stog utanför!
Inte haft persiennerna uppe på några månader (:

1 Månad utan tidspassning, Familjen & Sverige!
Fy så underbart de kommer bli, Å så brun ja kommer bli!

Valet igår gick ju bra förutom att det saknades några enstaka mandat till majoritet men de får man leva med >.<
Huvudsaken e att inte rödluvorna fick nå makt :D
Mona passar bra som "kritisera regeringen smurf" de kan hon fortsätta med (:

Nu ska jag äta svampomelett!

Over & Out, Simple Boy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0