WEEK-End


Tjena Tjena, Herr nykter här!

Tänkte dela med mig av det lilla jag åstakommit i helgen!

I fredags var det hem dirr efter jobbet o göra sig klar för utgång med jobbet, Åkte 740 taxi in dit.
Vi var på Pressklubben (Duvel) Vasagatan, Först blev det ölprovning med 5 olika belgiska öler, nånting jag tyckte va helt okej men lite mycket berättelser om ölerna bara....



Sen gick vi upp ur källarvalvet å käkade, valde hummersoppa, entrecote och chokladmousse.
Bästa maten jag nånsin ätit, Grymt bra! Dit ska man verkligen ta sin kärlek när man hittar den (:

Sen blev de massa bira tills ja blev hämtad och vi åkte hem till mig och skulle supa men Danneboys öl började ta sig så han däckade i soffan..... Ni andra två krökade på endåå (:



Sen på lördan vare bara sova halva dan sen tona rutor på volvon, hittade en rulle solfilm under sängen, samt en hjälpsam shimme (:
Man vet aldrig va som finns under Dannes säng ;OOo

Resultatet har ni här:




Börar likna en rinkebyracer! fniss

Yes, tog väll en stund de där me filmen men sen blev de provkörning, måste ju göras efter toning av rutor....
In te stan o snurra lite sen te jakan hämta söt Jens, hem å spela tekken!

I början gick de bra sen spåra de..... Sen kom det 3 törstiga flickor som ville spela tekken näe men ah hursomhelst vi drack å ja sen va klockan halv 8 på morgonen å då gick danne å sov (:

Här är en lyckad paparazzibild!




Jag har inte åstakommit så mycket mer än att ta mig till närmaste pizzeria å käkat en capricciosa idag, Såg iofs just den där nya beckfilmen levande begravd :)
Helt okej film, gunvald var skön som vanligt :D


Do you see those devileyes? grrrr



Mr Coool.




EDIT: Ingen som ville stanna å städa?
Galet me klet å skit på golvet överallt med :(





ÖVER & UT, SPRUT, TUUUUT, Simple Boy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0