Sadface



Hej, jag är skogstokig hoppas inte ni är det, jag ska ringa ett samtal imorgon och den som svarar kommer inte få prata med en sneel simpleboy utan en fittigt jävla horarg danneboy som är så sjukt jävla lack på en viss parkeringsvakt som satt en liten lapp på min ruta, en böter på 550 spänn, ja tänker ringa dom varje dag framöver och berätta hur mycket jag hatar dom, jag hade p-tillståndet i rutan men hade en annan parkeringslapp framför den, MAN SÅG JU FÖRFAN MITT TILLSTÅND IGENOM DEN ANDRA LAPPEN????

Räddningen var dock att jag vann 140 gram bacon på icas egna varor lotteri, pinsamt vare också när lampan börja blinka å låta å hon berätta att ja BARA vunnit bacon ja ba wehhooo ja älskar ica!! or not, aja fuck de här ja måste fan laga mat nu känns bara så jävla surt å gå back 550 på ingenting bara för ja glömde en fucking lapp som låg där framför den andra!

För övrigt har måndagen varit bra, inget att klaga på so far :)


Over & Out, Simple Boy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0