Ta min oskuld, Cykel på köpet!


Sedär ja fångade ditt intresse med en skön rubrik som inte har ett skit med det ja ska skriva å göra :)


Idag tänker jag bara dela med mig lite av mina åsikter och filosofier kring olika saker, Så ni får lite kläm på mig som person!

Jag är en sån där person som tror att allt går att köpa för pengar, vem tror inte det lixom?
Pengar är makt, makt är grymt å ingen kan va utan slantar och där fick vi svaret på varför allt går att köpa!


Jag ger aldrig upp när det gäller det mesta!


Tror på vetenskapen, allt som inte går att bevisa är bullshit!


Polisen har jag tappat trovärdigheten/respekten för!


Hastighetesbegränsningarna på svenska vägar bör höjjas!


Politiker borde satsa mer på ungdommar och deras intressen!

Roxette har gjort jävligt bra låtar!

Nyfiken jävel som gärna plockar isär saker för å se hur de funkar!

Inte så intresserad av vad som sker i omvärlden, Nutidsfrågorna i skolan var ja ingen höjdare på!

Film är mys!

Grekiska kolgrillens mat är jävligt god!

Skolan är överskattad, Hade min kommun betalat en verkstad samma pengar som de gjorde till skolan hade jag fått 1000 gånger bättre utbildning!

Kaktusar är min favoritblomma!

Sommar för mej är jävligt mkt glass och sol & bad!

Lite av en poet när jag blivit kär, orden måste ut till den jag älskar!

Enough for today!

Over & Out, Simple boy







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0