Lill-Lördag



Halva veckan har gått! Let,s celebrate! -Öppnar en påse jordgubbssnören-

Tacos till middag Mumzz

Fönsret i mitt rum är asskitigt & man ser allt damm överallt när solen lyser in, Det måste va det enda negativa med värme/sol! :)

Börjar bli förbannad på chassit.se som inte kan få fram de delar som saknades i leveransen av stötdämparna till bilen!

Börjar bli taggad inför Firmafesten på freda, Ska bli full som aldrig förr! Dessutom kmr de ju göra bilresan till mantorp samma kväll så mkt roligare & kortare, iaf för mig :)

Jens har lovat att ta med gitarren så vi kan repa inför vår video till en Eddie Meduza låt på resan ner! Och näe Shimme vet inget om det, han ska bara köra å va tyst, Ja ska bara sjunga å va full å Jens ska bara spela sin jävla gitarr å gör han det bra kanske han får halsa lite vodka :)

Imorgon måste bli dagen jag får åka till landet och hämtat tält å de vi kmr behöva.... Köpa groggvirke & få mina kläder tvättade nånstans.... Alla ville visst tvätta när jag har skitiga kläder....

Bjuder på 2 otroligt fina bilder!

Do you wanna piece of me?? (8) Volvo
Jag såklart!                 &       Brors raggarmagnet!

Ja, jordgubbssnörena börjar ta slut som vi brukar säga, Så vi hörs väll imorgon?? Om du vill, vågar & kan!

Over & Out, Simple Boy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0