Tuesday, sweet tuesday!



Hallå, kul att du hitta in i värmen hos Simpleboy! :)

Tisdag, javisst hela dagen också! let's start with the boring shit!

Va hos tandis idag, 350 spänn fattigare får man reda på att man har ett hål + tandsten + att ett fäste till tråden ja har på baksidan av tänderna sen ja hade tandställning är lös....

Alla tjatar om att det är så dyrt med tandläkarbesök?? Vadå dyrt? 350 spänn för 30min undersökning + 1050 ska de kosta å laga hålet + ta bort tandsten, de är väll inte så farligt?? man e ju endå bara där en gång om året! :)

Efter jobbet drog jag å käka en tunnbrödrulle, hade så jävla sug efter räksallad.
Träffade en harley davidsson snubbe som käka där med å vi börja snacka som satan, de började med att han kommenterade att min bil va så jävla rostig å sen erkände han att saab 900 är jävligt bra bilar!
Man kanske ska börja som säljare? :)

När tunnbrödrullen hade rullat ner i magen drog jag till gymmet å tränade lite, vilken röra det va där efter branden alltså :o

Imorgon har jag sovmorgon till 08.00 sen ska ja till tandläkarn igen :)

Btw, jag har mest colaglas från donken av oss alla! Im lovin it!

Nå? vad säger ni där ute? vill ni se ett videoblogg inlägg den här veckan eller? Kan fixa nått extraordinary!
Isåfall vill jag ha ett Hellyeah! som kommentar på detta inlägg!

rariarrrr

Bjuder på 2 fina bilder ja tog på mantorp i helgas! -dräggel-


Over & Out, Simpleboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0