I brist på sömn (:



Hejsan !

Ja tänkte berätta lite om vad som hänt i helgen (:

Fredan va ja stressad som en dåre när ja skulle hem och göra mig i ordning innan ja skulle på julfesten på jobbet så ja missade förkröket på jobbet, Allt som låg där så förberett! :O



Dusch å val av kläder o sen iväg, kom 40min sent till tekniska muséet där aktiviteterna redan hade startat så fick hitta mitt lag å hänga med direkt...

Mkt olika grenar för o göra en lång historia kort, de gick ut på att samla på snören som man fick genom att svara/ göra rätt på olika grenar,  sen skulle snörena knytas ihop till ett långt snöre och en väska skulle hissas ner från taket på muséet och det lagets väska som hängde längst ner vann. Å de va inte mitt lag som vann för övrigt :P

Sen blev de bira innan bustransfer till djurgården där de blev julbord på lejonbacken..
Va väll där till ungefär halv 12 tror jag sen drog jag och en arbetskollega och mötte upp jens å shimme i fridhemsplan å ja sen blev de åka runt runt t bana å jah fan sen gick vi faktiskt in på ett ställe där de va 24 åldersgräns men ah vi drog direkt -tittar på jens- sen te lobby stå där o kolla på fulla människor sen mötte jag sötaste tjejen på hela ekerö och vi åkte hem till mig med jens å soPHie.

Sen i...lördas planka ja in t stan å hämta min bil, tog en riktig långprommenad gick från t-centralen till gärdet..
Så kul att se på alla vinterklädda 08or & livsnjutarna som satt och käka finmiddag på båtarna vid strandvägen :)

Något frusen å ensam va han också min älskling :(




På tal om strandvägen, Undra va en natt kostar på Diplomat ;o



Eller en 3 rätters middag på en av de fullsatta båtarna?





Btw, skulle ni våga ta ut cash på en sån här bankomat? jag bangade....





Sen lite senare drog jag ut på ekerö och käkade en pizza och träffade erkerös sötnos!
Kom precis hem därifrån och nu ska jag strax iväg och skutsa morsan te norra bantorget, hon ska på teahhhter!
Sen får vi se va som händer :)

Btw killen på bilden e fett söet! :)




Hörs senare / Simple Boy

Kommentarer
Postat av: Sofie

soFie ;)

Bara för att liksom :D

2010-12-05 @ 22:30:59
URL: http://sofierahm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0