Helloew


Jag har hört grymt goda nyheter, de kmr typ snöa hela dan imorgon? :D
Wehooo :) Galet mys !

Kom precis hem från en sväng i vitvolvo & kexchoklad & julmust drickande :D
Och ja kom in på en debatt om tamponger & bindor, hahahahah

Jag är trött som ja brukar va den här tiden även idag & missade också bonde söker fru ikv ;(

Måste bara berätta att en kund hade en sån här julgran som går på cigguttaget i sin bild + världens julskiva, de va rätt mysig stämning i den bilen, Ja slog på hög volym så de blev julmusik i hela verkstan, Folk ba ^.-


Vilken Sexy mama! Susha lips!





Godnatt trogna läsare, kul att se att ni hänger här! mohahaha


/Tröttboy

Kommentarer
Postat av: Linn

Men då kan ju du & jag göra oss en alldeles egen snö gubbe imorgon om det nu ska komma så mycket snö. Jag menar vi´bor ju ändå nära varandra ;) puss

2010-12-16 @ 14:51:32
URL: http://nathalielinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0