En kväll som bara börjat!


Tjena snyggingar & hétingar!
Im about to dra ut snart.

Volvon har fått nya dojjor fram nu, hihi sweet

Ja tänkte dela med mig av en spotifyplaylist only for you people!

SimpleBoy Hétast

Spread it out! I like it!


Jag har inte koll på vad ja ska köpa för julklappar ännu -.- fan tiden ba rullar på o ja står still när de gäller de där..




I-I came up in here to rock
Light a fire, make it hot
I don’t wanna take no pictures
I just wanna take some shots

(8)


Och SoPHie, snögubbe? :) de får du ta med jens, ja har hört att de ska bli kramsnö (A) Då har ni ett tillfälle å ligga där o göra ja de man nu gör i sån snö ;)

På tal om det så gillar jens o göra snöänglar :)

Nu ska ja inte avslöja så mkt mer!

"Volvo mot Jakobsberg, Slutstation IKEA!"

Adios ! (K)

/SimpleBoy

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men söta lilla Dannyboy, det är Linn som vill bygga snögubbe med dig ;)

Men nu vet jag att Jens gillar snöänglar, ska få honom och göra en åt mig. WIHO :D

2010-12-17 @ 00:23:37
URL: http://sofierahm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0